Середа
11.09.2024, 23:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Каталог статей Реєстрація Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Наші статті [27]

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 37

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Статті » Наші статті

Розробка уроків інформатики з теми “ВКАЗІВКА РОЗГАЛУЖЕННЯ”

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В  11  КЛАСІ

 

ТЕМА УРОКУ.  Вказiвка розгалуження та її опис НАМ i мовою програмування.

 

МЕТА УРОКУ:

Навчальна. Ознайомити учнів із командами розгалуження та їх різновидами. Навчити застосовувати їх для розв’язування конкретних практичних задач.

Розвиваюча. Розвивати уміння працювати з середовищем програмування, цілеспрямованість. Логічне мислення, пам’ять.

Виховна. Виховувати загальнолюдські цінності особистості.

 

ОБЛАДНАННЯ:  Комп’ютери класу. Компілятор мови програмування.

 

НАГЛЯДНІСТЬ:  Демонстраційні приклади програм з командами розгалуження.

 

ЛІТЕРАТУРА:  "Я готуюсь до уроку інформатики”, урок-13-17. (ст. 41-58)

"Інформатика. Основи алгоритмізації.” Караванова Т.П., (ст. 23-37).

 

ХІД УРОКУ.

 

І. Вступна частина.

1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.

2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Перегляд у зошитах домашніх програм.

 

ІIІ. Актуалізація теми уроку.

? 1. Як ви думаєте, що таке розгалуження?

? 2. Де в житті людина користується при міркуваннях та прийнятті рішень розгалуженням?

? 2. Чому так важливо вміти використовувати розгалуження в програмах?

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Розгалуження в програмуванні.

 

V. Закріплення вивченого.

Повторення з учнями основного вивченого матеріалу на уроці.

 

VІ. Аналіз та підсумки уроку.

Підводяться підсумки та робиться аналіз вивченого матеріалу

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  Конспект вивчити.

ЗАДАЧА. На квадратному безлюдному острові зі стороною А метрів мешкали К потерпілих аварію. Чи порушені їхні права на житло, якщо на кожного повинно припадати С м2 площі?


 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В  11  КЛАСІ 

 

ТЕМА УРОКУ.  Опис алгоритмiв iз розгалуженням НАМ та мовою програмування.

 

МЕТА УРОКУ:

Навчальна. Вдосконалити знання учнів команд розгалуження та їх різновидів. Навчити застосовувати їх для розв’язування конкретних практичних задач. задач. Формувати навички грамотного запису алгоритмів мовою програмування.

Розвиваюча. Розвивати уміння працювати з середовищем програмування, уміння знаходити нестандартні рішення, цілеспрямованість. Логічне мислення.

Виховна. Виховувати почуття гордості за свій народ.

 

ОБЛАДНАННЯ:  Комп’ютери класу. Компілятор мови програмування.

 

НАГЛЯДНІСТЬ: 

 

ЛІТЕРАТУРА:  "Я готуюсь до уроку інформатики”, урок-13-17. (ст. 41-58)

"Інформатика. Основи алгоритмізації.” Караванова Т.П., (ст. 23-37).

 

ХІД УРОКУ.

 

І. Вступна частина.

1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.

2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Перегляд у зошитах домашніх програм.

2. Опитування учнів по темі минулого уроку.

 

ІIІ. Актуалізація теми уроку.

? 1. Як ви думаєте, що може дати використання розгалуження в програмі?

? 2. Як визначити, яку команду розгалуження доцільніше використати саме в даній програмі?

 

ІV. Практична робота по створенню програм.

1. Учні працюють над створенням програм з розгалуженнями.

При складанні програм учитель допомагає !

Задачі із збірника "Інформатика. Основи алгоритмізації.” Караванова Т.П.

 

V. Закріплення вивченого.

Повторення з учнями основного вивченого матеріалу на уроці.

 

VІ. Аналіз та підсумки уроку.

Підводяться підсумки та робиться аналіз вивченого матеріалу

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  Конспект вивчити.

ЗАДАЧА. На площині задано дві точки своїми координатами (х1,у1) та (х2,у2). Визначити, яка з них знаходиться далі від початку кординат.  ( S =

 

  

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В  11  КЛАСІ 

 

ТЕМА УРОКУ.  Складання та реалiзацiя на ЕОМ програм з розга­луженнями.

 

МЕТА УРОКУ:

Навчальна. Закріпити та вдосконалити знання учнів команд розгалуження та їх різновидів. Навчити застосовувати їх для розв’язування конкретних практичних задач. Формувати навички грамотного запису алгоритмів мовою програмування.

Розвиваюча. Розвивати уміння працювати з середовищем програмування, клавіатурою, конспектом. Логічне мислення.

Виховна. Виховувати уміння аргументовано доводити свою думку іншим.

 

ОБЛАДНАННЯ:  Комп’ютери класу. Компілятор мови програмування.

 

НАГЛЯДНІСТЬ: 

 

ЛІТЕРАТУРА:  "Я готуюсь до уроку інформатики”, урок-13-17. (ст. 41-58)

"Інформатика. Основи алгоритмізації.” Караванова Т.П., (ст. 23-37).

 

ХІД УРОКУ.

 

І. Вступна частина.

1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.

2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Перегляд у зошитах домашніх програм.

 

ІIІ. Актуалізація теми уроку.

? 1. Навіщо потрібні знання команд розгалуження в програмуванні?

? 2. Яке місце посідають команди розгалуження в курсі програмування в цілому?

 

ІV. Практична робота на ПК.

1. Учні працюють над створенням програм з розгалуженнями.

 

При складанні програм учитель не допомагає !

 

Задачі із збірника "Інформатика. Основи алгоритмізації.” Караванова Т.П.

 

V. Закріплення вивченого.

Повторення з учнями основного вивченого матеріалу на уроці.

 

VІ. Аналіз та підсумки уроку.

Підводяться підсумки та робиться аналіз вивченого матеріалу

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  Конспект вивчити.

ЗАДАЧА. Треба застелити килимами підлогу кімнати розміри якої АхВ. В магазині є квадратні килими із стороною С. Яку кількість килимів треба придбати, щоб накрити максимальну кількість підлоги.

Підготуватись до Пр.Роб. № 5 "Створення та реалiзацiя програм iз розгалуженнями".

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В  11  КЛАСІ 

 

ТЕМА УРОКУ.   Практична робота №5

"Створення та реалiзацiя програм iз розгалуженнями".

 

МЕТА УРОКУ:

Навчальна. Закріпити навички роботи учнів із середовищем програмування, його інтерфейсом. Перевірити та оцінити уміння учнів створювати програми із командами розгалуження в середовищі програмування та відлагоджувати їх.

Розвиваюча. Розвивати творчі здібності учнів, практичні навички роботи з ЕОМ та клавіатурою. Логічне мислення, пам’ять.

Виховна. Виховувати почуття відповідальності за свої вчинки.

 

ОБЛАДНАННЯ:  Комп’ютери класу. 

 

НАГЛЯДНІСТЬ:  Папки із практичними завданнями для 11 кл.

 

ХІД УРОКУ.

 

І. Актуалізація теми уроку.

Інструктаж з Т.Б. Пояснення принципів проведення практичної роботи та оцінювання результатів. Актуалізація ролі даного уроку в темі та курсі інформатики 11 кл.

 

ІІ. Проведення практичної роботи.

Практична робота №5 із збірника практичних робіт по інформатиці для 11 кл.

(автор Бройченко А.Г.)

 

ІІІ. Підведення підсумків уроку.

Підводяться підсумки практичної роботи та оголошуються оцінки.

 

ІV. Аналіз та підсумки уроку.

Підводяться підсумки уроку.

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.  Повторити матеріал з конспекту. Підготуватися до тематичної атестації.




Категорія: Наші статті | Додав: agent (09.09.2010)
Переглядів: 2814 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 3
2 boss-ua  
0
[color=red]А де ж обіцяні плани-конспекти для 9 кл???

3 agent  
0
"Усі уроки інформатики. 9 клас" було обіцяно і вже розкладено в пошту для шкіл району! angry

1 Світлана  
0
Привіт!!!)))

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz